Σάββατο 1 Απριλίου 2023

Αιμίλιος Βεάκης "Σ' ένα σταθμό" ποίημα 1920 δημοσίευση περ. "Ο Λόγος" (Κωνσταντινούπολη) ΠΟΙΗΣΗ

 




Αιμίλιος Βεάκης

« Σ’ ένα σταθμό »

ποίημα

δημοσίευση 1920

περ. « Ο Λόγος »

ΠΟΙΗΣΗ

 

 

 

 

 

                   « Σ’ ένα σταθμό »

 

 

Πρόσωπα αχνά, χλωμά, βαριοθλιμένα

πρόσωπα που τα μάραναν φροντίδες

και πρόσωπα γεμάτα ζωή κι’ ελπίδες !

– Όλο και φέρνουν πρόσωπα τα τραίνα. –

 

Κι’ εγώ θωρώ με μάτια ορθανοιγμένα

και κάτι μέσα μου ρωτάει :  Την είδες ;

και λούζουν κάποιες την ψυχή μου αχτίδες

με την ελπίδα πως θα ιδώ και σένα.

 

– Όλο και φέρνουν πρόσωπα τα τραίνα –

κι’ η μέρα αργοπερνά, ο καιρός διαβαίνει

και μέσα μου ο καϋμός σκοτάδια υφαίνει.

 

– Όλο και φέρνουν πρόσωπα – που εμένα

μου φαίνουνται σαν κάποιοι καλεσμένοι

στο ξόδι μιας καρδιάς που αργοπεθαίνει !

 

 

                                             Αιμίλιος Βεάκης

 

 

 

 

 

 

[το ποίημα του Αιμίλιου Βεάκη «Σ’ ένα σταθμό» δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ο Λόγος», Πόλη, (δντές: Όμηρος Μπεκές, Γιάννης Χαλκούσης), Χρόνος Β΄, αριθ. ΙΙ, Σεπτέμβριος 1920, σ. 428-429. ]

 

 

( το πρωτότυπο σε πολυτονικό. )

 

 

 

 

 

 

 

poeta greco Ignoto

“ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ”

poetagreco.blogspot.com

[ ανάρτηση 29 Μαρτίου 2023 :

Αιμίλιος Βεάκης,
«Σ’ ένα σταθμό»,

ποίημα,

δημοσίευση 1920

περ. «Ο Λόγος», Πόλη  ]

 

 

 

                                                   

 

αναπαραγωγή ανάρτησης

 

 

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΡΑΦΟΣ

eleftherografos.blogspot.com

[ ανάρτηση 1 Απριλίου 2023 :

Αιμίλιος Βεάκης
« Σ’ ένα σταθμό »

ποίημα 1920 

ΠΟΙΗΣΗ ]

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Viveca Lindfors Life magazine February 1949 Gallery of Stars Καλλονές Θεάματα Κινηματογραφικά

  Viveca Lindfors Life magazine February 1949 Gallery of Stars Καλλονές Θεάματα Κινηματογραφικά       Viveca Lindfors ...