Παρασκευή 15 Αυγούστου 2025

Thin Lizzy "Johnny The Fox" album 1976 εποχές βινυλίου ΜΟΥΣΙΚΗ

 


Thin Lizzy

Johnny The Fox

album 1976

7th studio album

released in October 1976

εποχές βινυλίου

ΜΟΥΣΙΚΗ

 

  

 


/ - το εξώφυλλο (ελληνική κυκλοφορία 1976)

 

 

 

 


/ - το οπισθόφυλλο (ελληνική κυκλοφορία 1976)

 

 



 


/ - το βινύλιο

Side 1

/ - JOHNNY

/ - ROCKY

/ - BORDERLINE

/ - DON’T BELIEVE A WORD

/ - FOOLS GOLD

 



 


/ - το βινύλιο

Side 2

/ - JOHNNY THE FOX MEETS JIMMY THE WEED

/ - OLD FLAME

/ - MASSACRE

/ - SWEET MARIE

/ - BOOGIE WOOGIE DANCE

 

 

Η σύνθεση των Thin Lizzy στον παρόντα δίσκο:

/ - Phil Lynnott: bass, vocals

/ - Scott Gorham: guitar

/ - Brian Robertson: guitar

/ - Brian Downey: drums

 

extra personnel:

Fiachra Trench: string arrangement

Phil Collins: percussion

Kim Beacon: backing vocals

 

 

 

 

 

Υπερσύνδεση:

 

Jonny the Fox Meets Jimmy the Weed

 

Thin Lizzy - Johnny The Fox Meets Jimmy The Weed (Official ...



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 




/ - 1.

το κείμενο:

Thin Lizzy — Johnny the Fox (Vertigo)

   Thin Lizzy is a model ’70s, rock ‘n’ roll band — precision riffs, modern melodies, more than just working lyrics. Bassist Phil Lynott has a prepossessing strength as a writer and singer and though style is common enough in today’s artists, Lynott has a singular charisma. It’s this quality of proper rock ‘n’ roll authority that is now putting Thin Lizzy in the ranks of groups such as Aerosmith, ZZ Top, and at the lower end, Kiss.

   Like all notable hard rock acts from the Who and the Rolling Stones, Thin Lizzy takes a tenacious, defiant stance, an attitude shared in My Generation and The Boys Are Back In Town alike. It’s only rock ‘n’ roll but Thin Lizzy live it out.

   The band’s new album is staple Thin Lizzy — sharp, visceral, gripping. There are some stellar cuts with Lynott the deciding presence on all. On Side 2’s “Johnny The Fox Meets Jimmy The Weed” his guarded vocals stalk the instrumentals and create an atmosphere of absolute menace. With Sweet Marie, a slower, more lyrical cut, Lynott sings with a kind of resultant release and sadness,

 

( απόδοση στα Ελληνικά):

 

Thin Lizzy — Johnny the Fox (Vertigo)

 

    Οι Thin Lizzy είναι ένα πρότυπο συγκρότημα ροκ εντ ρολ της δεκαετίας του ’70 — με ακριβείς ριφ, σύγχρονες μελωδίες, και κάτι παραπάνω από απλούς λειτουργικούς στίχους. Ο μπασίστας Phil Lynott έχει μια εντυπωσιακή δύναμη ως στιχουργός και τραγουδιστής και, αν και το στυλ είναι αρκετά συνηθισμένο στους σημερινούς καλλιτέχνες, ο Lynott έχει μια μοναδική γοητεία. Είναι αυτή η ποιότητα αυθεντικής εξουσίας στο σωστό ροκ εντ ρολ που τώρα τοποθετεί τους Thin Lizzy στις τάξεις συγκροτημάτων όπως οι Aerosmith, οι ZZ Top και, σε χαμηλότερη θέση, οι Kiss.

    Όπως όλες οι αξιοσημείωτες hard rock μπάντες από τους Who και τους Rolling Stones, οι Thin Lizzy υιοθετούν μια πεισματική, προκλητική στάση, μια νοοτροπία που μοιράζονται το My Generation και το The Boys Are Back In Town εξίσου. Είναι μόνο ροκ εντ ρολ, αλλά οι Thin Lizzy το ζουν πλήρως.

   Το νέο άλμπουμ της μπάντας είναι χαρακτηριστικό Thin Lizzy — κοφτερό, ενστικτώδες, συναρπαστικό. Υπάρχουν μερικά εξαιρετικά κομμάτια με τον Lynott ως καθοριστική παρουσία σε όλα. Στο “Johnny The Fox Meets Jimmy The Weed” της δεύτερης πλευράς, η προσεκτική του φωνή περικυκλώνει τα οργανικά μέρη και δημιουργεί μια ατμόσφαιρα απόλυτης απειλής. Με το “Sweet Marie”, ένα πιο αργό, πιο λυρικό κομμάτι, ο Lynott τραγουδά με έναν τρόπο που φέρνει μια αίσθηση τελικής απελευθέρωσης και θλίψης,

 

 

 

 


/ - 2.

Το κείμενο:

   "My home is where my heart is/My heart is not at home." The guitar lines of both Scott Gorham and Brian Robertson on the songs and in fact the entire album are direct and sublime. Both are spare and very melodic players in solo and in back work and they complement Lynott's emphatic phrasing well. The band fits and “Johnny The Fox” rates with the others. Thin Lizzy's albums since their second Vagabonds Of The Western World have been typical and consistent and few bands can make claim to four better releases in a row.

 

(απόδοση στα Ελληνικά):

 

    «My home is where my heart is / My heart is not at home.» Οι κιθαριστικές γραμμές τόσο του Scott Gorham όσο και του Brian Robertson στα τραγούδια, και στην πραγματικότητα σε ολόκληρο το άλμπουμ, είναι άμεσες και υπέροχες. Και οι δύο είναι λιτοί και πολύ μελωδικοί παίκτες, τόσο σε σόλο όσο και σε υποστηρικτική δουλειά, και συμπληρώνουν καλά την εμφατική φρασεολογία του Lynott. Η μπάντα δένει, και το Johnny The Fox στέκεται ισάξια με τα άλλα. Τα άλμπουμ των Thin Lizzy, από το δεύτερό τους “Vagabonds Of The Western World” και μετά, ήταν τυπικά και συνεπή, και λίγες μπάντες μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν τέσσερις καλύτερες κυκλοφορίες στη σειρά.

 

 

 

 

δισκοκριτική: Gary Deane

The Leader-Post, Regina, Saskatchewan, (Canada), Friday, December 10, 1976, p. 14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bruce Meyer

 


/ - 1.

το κείμενο:

By BRUCE MEYER

United Press International

 

   In the midst of the disco boom, 1976 has seen a minor renaissance of hard rock. No single artist or group can be given all the credit, but Patti Smith (representing New York’s punk-bohemian set) and Thin Lizzy (an Irish-English powerband) have certainly played their parts. And both have new albums out to join the Christmas rush.

 

Some comments:

   Thin Lizzy — “Johnny the Fox” (Mercury SRM-1-1119) — So far, Thin Lizzy’s career has been a nearly textbook case in how the rock ‘n’ roll game is played. Organized about five years ago in Dublin by bassist Phil Lynott, Lizzy has been steadily building a following on both sides of the ocean ever since; this year, the band finally hit big with a single “The Boys Are Back In Town,” and an accompanying album, “Jailbreak.” (released in March 1976)

“Johnny the Fox,” then, is

 

(απόδοση στα Ελληνικά):

 

Του BRUCE MEYER

United Press International

    Μέσα στην άνθηση της ντίσκο, το 1976 γνώρισε μια μικρή αναγέννηση του hard rock. Κανένας μεμονωμένος καλλιτέχνης ή συγκρότημα δεν μπορεί να πάρει όλη την αναγνώριση, αλλά η Patti Smith (εκπροσωπώντας την punk-bohemian σκηνή της Νέας Υόρκης) και οι Thin Lizzy (ένα ιρλανδο-αγγλικό powerband) έχουν σίγουρα παίξει τον ρόλο τους. Και οι δύο έχουν κυκλοφορήσει νέα άλμπουμ για να προλάβουν την χριστουγεννιάτικη περίοδο.

 

Μερικά σχόλια:

   Thin Lizzy — «Johnny the Fox» (Mercury SRM-1-1119) — Μέχρι τώρα, η πορεία των Thin Lizzy υπήρξε σχεδόν κλασικό παράδειγμα για το πώς παίζεται το παιχνίδι του ροκ εντ ρολ. Ιδρυμένοι πριν από περίπου πέντε χρόνια στο Δουβλίνο από τον μπασίστα Phil Lynott, οι Lizzy χτίζουν σταθερά ένα κοινό και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού από τότε· φέτος, το συγκρότημα γνώρισε επιτέλους μεγάλη επιτυχία με το σινγκλ «The Boys Are Back In Town» και το συνοδευτικό άλμπουμ «Jailbreak» (κυκλοφόρησε στα τέλη Μαρτίου του 1976).

    Το «Johnny the Fox», λοιπόν, είναι

 

 

 


/ - 2.

το κείμενο:

   “Johnny The Fox”, then, is Lynnot and company’s effort to consolidate those gains. As such, it is predictably conservative – in the sense that no new ground is broken. “Johnny” is so similar in mood, balance and style to “Jailbreak”, they could be halves of a two-LP set.

   Lizzy has, in just two albums, settled into a formula – a just-so mix of Irish-macho boogie and a few ballads for leavening, heavy chord riffs and Southern-style guitar harmonies. As a formula, it works – the question is for how long.

   “Johnny” comes off as a well-crafted fine tuning of the established Lizzy pattern; it will probably do well. But Lynnot had better start thinking hard about his band’s future: the pattern is already stretched thin and it won’t go much farther without some reinforcements at the weak spots.

 

(απόδοση στα Ελληνικά)

     Το «Johnny The Fox» [κυκλοφόρησε Οκτώβριο 1976], λοιπόν, είναι η προσπάθεια του Lynnot και της παρέας του να εδραιώσουν αυτά τα κέρδη. Ως εκ τούτου, είναι προβλέψιμα συντηρητικό - με την έννοια ότι δεν ανοίγει νέο έδαφος. Το «Johnny» είναι τόσο παρόμοιο σε διάθεση, ισορροπία και στυλ με το «Jailbreak», που θα μπορούσαν να είναι τα μισά ενός διπλού  LP.

    Οι Lizzy, σε μόλις δύο άλμπουμ, έχουν  κατασταλάξει σε μια φόρμουλα – ένα άψογο μείγμα ιρλανδικού-ματσό boogie και μερικές μπαλάντες για να απαλύνουν, τα βαριά riff συγχορδιών και αρμονίες κιθάρας σε στυλ Νότου. Ως φόρμουλα, λειτουργεί – το ερώτημα είναι για πόσο καιρό.

   Το «Johnny» μοιάζει με ένα καλοδουλεμένο, λεπτό κούρδισμα του καθιερωμένου μοτίβου των Lizzy. Πιθανότατα θα τα πάει καλά. Αλλά ο Lynnot καλύτερα να αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά το μέλλον της μπάντας του: το μοτίβο είναι ήδη τεντωμένο και δεν θα προχωρήσει πολύ χωρίς κάποιες ενισχύσεις στα αδύναμα σημεία.

     

 

απόσπασμα από άρθρο:

Bruce Meyer, “Minor Renaissance Of Hard Rock Is Recorded”

εφημερίδα:

The Harlan Daily Enterprise, Harlan, Kentucky, (U.S.A), Wednesday, December 8, 1976, p. 8.

το ίδιο άρθρο επίσης στην εφημερίδα:

Beaver County Times, Pennsylvania, (U.S.A.),  Wednesday, December 15, 1976, p. C-16.





O δίσκος που τους καθιέρωσε στην Ελλάδα.

  Τραγούδια του άλμπουμ, ιδίως το “Johnny the Fox…” παιζόταν στα πρώτα pub στην Πλάκα και στις γύρω περιοχές της Αθήνας που ξεπετάγονταν σιγά-σιγά τα pubs (πρώτης γενηάς). Το δισκοπωλείο Jazz-Rock στην Ηφαίστου (Μοναστηράκι) το προώθησε γενναιόδωρα τόσο στην πρόσοψη όσο και στα ηχεία του.   





 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΡΑΦΟΣ

eleftherografos.blogspot.com

[ ανάρτηση 15 Αυγούστου 2025 :  

Thin Lizzy

Johnny The Fox

album 1976

7th studio album

εποχές βινυλίου

ΜΟΥΣΙΚΗ ]  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Weather Report "Sweetnighter" album 1973 jazz-fusion εποχές βινυλίου ΜΟΥΣΙΚΗ

  Weather Report “ Sweetnighter ” album 1973 3 rd studio album released in April 1973 εποχές βινυλίου ΜΟΥΣΙΚΗ         /...