Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος "Έχω μια κρυφή αγάπη" / "Μ' έμαθες ν' αγαπώ" τραγούδια 1966 από την ταινία "Τ' αδέλφια" δίσκος 45 στροφών Εις ανάμνησιν λαϊκών βάρδων ΜΟΥΣΙΚΗ

 




Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος

« Έχω μια κρυφή αγάπη »

« Μ’ έμαθες ν’ αγαπώ »

τραγούδια 1966

από την ταινία «Τ’ αδέλφια»

δίσκος 45 στροφών

Εις ανάμνησιν λαϊκών βάρδων

ΜΟ ΥΣΙΚΗ

 

 

 

 

 


Πλευρά Α΄

« Έχω μια κρυφή αγάπη »

ερμηνεία: Δούκισσα

σύνθεση: Τόλης Βοσκόπουλος

 

 

 

 


Πλευρά Β΄

« Μ’ έμαθες ν’ αγαπώ »

ερμηνεία: Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος

σύνθεση: Τόλης Βοσκόπουλος

 

 

 

 

label : Fidelity (Made in Greece)

 

 

 

 

 

Η μαυρόασπρη ταινία «Τα αδέλφια» ή «Τα αδέλφια μου» (1966) σε σενάριο και σκηνοθεσία του Κώστα Δούκα.

Πρωταγωνιστούν:

/ - Τόλης Βοσκόπουλος

/ - Δούκισσα

 

/ - Θανάσης Μυλωνάς

/ - Ντίνα Τριάντη

/ - Κώστας Κούρτης

/ - Νικήτας Πλατής

/ - Γιώργος Βλαχόπουλος

/ - Μαρία Φωκά

/ - Μαλαίνα Ανουσάκη

 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΡΑΦΟΣ

eleftherografos.blogspot.com

[ ανάρτηση 14 Ιουλίου 2023 :

Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος

« Έχω μια κρυφή αγάπη »

« Μ’ έμαθες ν’ αγαπώ »

τραγούδια 1966

από την ταινία «Τ’ αδέλφια»

δίσκος 45 στροφών

Εις ανάμνησιν λαϊκών βάρδων 

ΜΟΥΣΙΚΗ ]

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Timmy Thomas "Why Can't We Live Together" album 1972 εποχές βινυλίου ΜΟΥΣΙΚΗ

  Timmy Thomas “ Why Can’t We Live Together ” album 1972 debut album εποχές βινυλίου ΜΟΥΣΙΚΗ           / - Timmy T...