Κωνσταντίνος Πομόνης
ντιζέρ
Η Εικονογραφημένη Μάρτιος 1929
Θεάματα
ΚΩΝ. ΠΟΜΟΝΗΣ
Οι diseurs και αι diseuses — η λέξις ατυχώς
δεν μεταφράζεται εις την γλώσσαν μας — είναι ειδικότης της σκηνής, η οποία εις όλον
τον κόσμον από μακρού έχει πλέον καθιερωθεί, ως απαραίτητον μέρος παντός
θεατρικού κέντρου. Πράγματι δε καλός ντιζέρ, με εξωτερικήν εμφάνισιν,
προικισμένος με φωνήν, μουσικός γνώσεις, μορφωμένος, χρωματίζων καλά, στίζων
καλά, απαγγέλλων και αρθρώνων καλά, ευφυής δε, θεωρείται πλέον όχι απλούς ηθοποιός,
αλλά καλλιτέχνης εξιδανικευμένος και πληρώνεται αδρότατα.
Ο κ. Πομόνης, έκαμε ήδη το στάδιόν του εις την
σκηνήν, όπου ρφάνησαν ανάγλυφα όλα τα ανωτέρω προσόντα του καλού diseur. Και τώρα
με την ανέλιξίν του αυτήν,
εμφανίζεται εις τα
δημόσια κέντρα ως ο πρώτος και πρώτης τάξεως Έλλην diseur, θεωρούμενος ως ιδιοφυία
και κατακτών τας γενικάς συμπαθείας.
Εις τον Πειραιά αι εμφανίσεις του προυκάλουν
θύελλαν ενθουσιασμού και ..... ραγδαίας εισπράξεις του κινηματοθεάτρου, εις το οποίον
έπαιζε. Καί έγινε τώρα ο κ. Πομόνης, κάτι απαραίτητον από τα διαλείμματα των κινηματογράφων.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΡΑΦΟΣ
[ ανάρτηση 25 Ιανουαρίου 2025 :
Κωνσταντίνος Πομόνης
ντιζέρ
Η Εικονογραφημένη Μάρτιος 1929
Θεάματα ]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου