Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025

Kessler Sisters Bravo magazine January 1964 "Die Tote von Beverly Hills" (1964 film) Gallery of Stars Καλλονές Κινηματογραφικά

 

 

 

Kessler Sisters

Bravo magazine Januar 1964

Die Tote von Beverly Hills 1964 film

Gallery of Stars

Καλλονές

Κινηματογραφικά

 

 

 

η φωτο του περιοδικού είναι από σκηνή της ταινίας. Στην ταινία η σκηνή με το χορευτικό είναι σε έγχρωμο.

 

 

το κείμενο:

Οι αδελφές Κέσλερ είχαν μπελάδες στο Χόλυγουντ – Μπλεξίματα με μια «νεκρή»

 

     Αν και το σώμα ανήκει σε μία από τις Κέσλερ δίδυμες, στην ταινία «Η Νεκρή του Μπέβερλι Χιλς» η νεκρή γυναίκα ενσαρκώνεται από μιαν άλλη.

 

    Η “νεκρή”, που προκάλεσε στις Άλις και Έλεν Κέσλερ ανησυχία, ήταν Η ΝΕΚΡΗ ΤΟΥ ΜΠΕΒΕΡΛΙ ΧΙΛΣ. Η πρώτη γερμανική ταινία που γυρίστηκε στο Χόλυγουντ, σε σκηνοθεσία του Μίχαελ Φλέγκερ. Αλλά ο Μίχαελ δεν ήταν η αιτία της πικρής διαμάχης των ξανθών διδύμων. Όχι, ο παραγωγός είχε τις καλύτερες προθέσεις.

    Η απεσταλμένη του περιοδικού BRAVO, Ίνγκε Γκρόναου, προσκάλεσε τις “ομορφότερες δίδυμες του κόσμου” σε ένα καφέ στο Χόλυγουντ και εκεί άκουσε την εξομολόγηση που συγκλόνισε το BRAVO.

 

 

 

 

 

    Όμως αυτός ο καβγάς που οι αδελφές Κέσλερ εξομολογήθηκαν στην απεσταλμένη του BRAVO, δεν ήταν και τόσο εύκολο να εξηγηθεί. Πρόκειται για την ταινία του Μίχαελ Φλέγκερ «Η Νεκρή του Μπέβερλι Χιλς», στην οποία παίζουν και οι δύο αδελφές. Ο Κουρτ Ούλριχ παρήγαγε αυτήν την ταινία στις Ηνωμένες Πολιτείες, και την παρουσίασε με πολλή φιλοδοξία ως τον πρώτο γερμανικό έγχρωμο κινηματογράφο σε Cinemascope.

     Όπως αποκάλυψαν οι ίδιες οι αδελφές, τα γυρίσματα ήταν σκληρή δουλειά. Δεν έλειψαν οι καυγάδες με τον σκηνοθέτη, που τις ήθελε να παίζουν όχι μόνο με γοητεία αλλά και με έντονη δραματικότητα.

    Αλλά η αφορμή της πραγματικής διαμάχης ήταν διαφορετική: ένα πτώμα! Ναι, ακριβώς αυτό. Διότι η ταινία λέγεται «Η Νεκρή του Μπέβερλι Χιλς» και σε ένα σημείο οι αδελφές έπρεπε να βρουν το πτώμα μιας γυναίκας.

    Όμως τότε ξέσπασε η μεγάλη τους λύπη: οι Κέσλερ δίδυμες είχαν αποφασίσει ότι καμία τους δεν ήθελε να παίξει τη «νεκρή». «Δεν μπορούμε να φανταστούμε τον εαυτό μας ξαπλωμένο έτσι, σαν πτώμα, στην οθόνη», είπαν.

   Η παραγωγή βρέθηκε έτσι μπροστά σε σοβαρό πρόβλημα. Τελικά, ένας σκηνοθέτης της παραγωγής έλυσε το θέμα: προσέλαβαν μιαν άλλη κοπέλα, που δεν ήταν γνωστή, για να παίξει τον ρόλο της νεκρής.

 

 

 

 

Die Tote von Beverly Hills

 

Σύνοψη (υπόθεση)

    Μια νεαρή γυναίκα βρίσκεται νεκρή σε μια βίλα στο Μπέβερλι Χιλς.
Όλοι πιστεύουν ότι αυτοκτόνησε, όμως η αστυνομία ανακαλύπτει σύντομα πως πρόκειται για φόνο.

    Μέσα από αναδρομές και κωμικοτραγικές σκηνές, αποκαλύπτεται η ζωή της γυναίκας: οι έρωτες, οι φιλοδοξίες, οι ματαιώσεις της και οι περίεργοι άνθρωποι που την περιέβαλλαν. Η ταινία σατιρίζει το «αμερικανικό όνειρο» και τη χλιδή του Χόλυγουντ, παρουσιάζοντας έναν κόσμο γεμάτο πόζες, φιλοδοξίες, ζήλια και μικρές προδοσίες.

   Η ιστορία δεν εστιάζει τόσο στο «ποιος είναι ο δολοφόνος», αλλά στο πώς η κοινωνία, οι σχέσεις και η ματαιοδοξία συνθλίβουν την πρωταγωνίστρια, οδηγώντας την στο τραγικό της τέλος.

 

 

Ρόλοι και ηθοποιοί σε σχέση με την υπόθεση της ταινίας

 

Lu Sostlov — Heidelinde Weis.

    Η Lu είναι το νεαρό κορίτσι που βρίσκουν νεκρό κοντά στο Μπέβερλι Χιλς: το «θύμα» γύρω από το οποίο εξελίσσεται η υπόθεση. Μέσα από το ημερολόγιο και τις αναδρομές διαπιστώνεται ότι η φαινομενικά «αθώα» Lu είχε πολύ πιο πολύπλοκη και πολυάριθμη ερωτική ζωή από ό,τι νόμιζαν, και η αποκωδικοποίηση αυτής της ζωής τροφοδοτεί την έρευνα και τις αποκαλύψεις της ταινίας.

 

C. G. — Klausjürgen Wussow.

   Ο χαρακτήρας με τα αρχικά C. G. είναι αυτός που ανακαλύπτει τη σορό και (μεταφορικά) “ξεκινά” την αφήγηση· στη συνέχεια εμφανίζεται ως κεντρικό πρόσωπο στην ανάπτυξη της ιστορίας και των σχέσεων γύρω από τη Lu.

   Η παρουσία του γίνεται κομβική επειδή από την ανακάλυψη της σορού προκύπτουν τα στοιχεία που οδηγούν στην αποκάλυψη των άλλων χαρακτήρων.

 

Ben (ντετέκτιβ) — Wolfgang Neuss.

   Ο Ben αναλαμβάνει τις αστυνομικές έρευνες· μέσα από την ανάλυση του τόπου, των μαρτύρων και κυρίως του ημερολογίου της Lu προσπαθεί να συνδέσει πρόσωπα και κινήτρα. Οι κινήσεις του οδηγούν το κοινό διαδοχικά σε διάφορους «ύποπτους» και σε σκηνές με αναδρομές που ανασυνθέτουν τη ζωή της Lu.

 

 

Professor Rudolf Sostlov (σύζυγος / οικογενειακό άτομο) — Ernst Fritz Fürbringer.

    Ο Rudolf Sostlov εμφανίζεται ως μέλος του στενού περιβάλλοντος της Lu (ο «συνδετικός» ενήλικος παράγοντας — σύζυγος/προσωπική σχέση ανάλογα με την ανάγνωση του κειμένου).

   Η παρουσία του υπογραμμίζει το χάσμα ανάμεσα στην δημόσια εικόνα και την ιδιωτική ζωή της Lu και λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για την κοινωνική κατάστασή της.

 

 

Manning / Dr. Steininger — Horst Frank.
  
Ο Dr. Steininger (επίσης αναφερόμενος ως Manning) είναι ένας από τους σημαντικούς ενήλικους της «λίστας» του ημερολογίου της Lu — ένας από τους εραστές/σχέσεις που αποκαλύπτουν το πολυκύμαντο ερωτικό παρελθόν της. Ο χαρακτήρας του συμβολίζει την πλευρά των «καλλιτεχνικών» και ώριμων σχέσεων που επηρεάζουν το ψυχολογικό προφίλ της Lu στην αφήγηση.

 

Peter de Lorm — Bruno Dietrich.

   Ο Peter de Lorm αναφέρεται στο ημερολόγιο ως ένας νέος, ανερχόμενος άνδρας (σε κάποιες λεζάντες: σεναριογράφος / δημιουργικός τύπος) που είχε επαφές με τη Lu.

   Στην εξέλιξη της έρευνας, τέτοιοι χαρακτήρες παρουσιάζονται ως ενδιάμεσοι κρίκοι που αποκαλύπτουν πτυχές της ζωής της και δίνουν στοιχεία για το τι συνέβαινε «πίσω από τις κάμερες».

 

 

Olaf Swendka (ο γνωστός τενόρος / Wagner-tenor στη νουβέλα) — Peter Schütte.


   Ο Swendka είναι ένας από τους «εραστές» που αναφέρονται στο ημερολόγιο — ως εξέχουσα, δημόσια φιγούρα (τραγουδιστής/τενόρος). Η σύνδεσή του με τη Lu δείχνει το εύρος και την κοινωνική ποικιλία των σχέσεων της: από κοινές καθημερινές γνωριμίες έως πρόσωπα με καλλιτεχνικό κύρος.

 

 

Ο ιερέας (Priest) — Herbert Weißbach.

   Ο ιερέας εμφανίζεται ως φιγούρα από το παρελθόν της Lu και λειτουργεί αφηγηματικά ως στοιχείο που φέρνει στην επιφάνεια ηθικές/κοινωνικές παραδοχές της εποχής. Η παρουσία του συνδέει την ιστορία με θραύσματα της παιδικής/νεανικής ανατροφής και προσθέτει στην πολυπλοκότητα των λόγων που οδήγησαν στο τραγικό τέλος.

 

 

Tiddy Sisters (Tiddy Sister Nr. 1 / Nr. 2) — Ellen Kessler & Alice Kessler.

   Οι δίδυμες Κέσλερ εμφανίζονται ως showgirls/χορεύτριες (Tiddy Sisters) οι οποίες κάνουν σόου — κυρίως σε σκηνές που εκτυλίσσονται σε χώρους ψυχαγωγίας όπως το Λας Βέγκας.

   Στην έρευνα του Ben μια «καυτή» πληροφορία την οδηγεί προς αυτές: εξετάζεται η πιθανότητα σύγκρουσης/ζήλειας ανάμεσα στη Lu και στις Sisters και η ανάμειξή τους στην αλυσίδα γεγονότων που οδήγησε στο θάνατο.

   Οι δίδυμες λειτουργούν ταυτόχρονα ως εικόνα της showbiz και ως πιθανές «ύποπτοι» που φέρνουν στο φως τη σκοτεινή πλευρά του χώρου της διασκέδασης.

 

Οι αδελφές Κέσλερ — πού εμφανίζονται

    Οι Alice & Ellen Kessler (οι δίδυμες Κέσλερ) εμφανίζονται ως οι Tiddy Sisters — δηλαδή ως showgirls / χορεύτριες που συμμετέχουν σε σόου, πιθανόν στο Λας Βέγκας. Εμφανίζονται προς το τέλος της ταινίας.

   Στην υπόθεση, οι «Tiddy Sisters» φαίνεται να σχετίζονται με μια σκηνή ψυχαγωγίας· οι έρευνες της αστυνομίας και του ντετέκτιβ ακολουθούν στοιχεία που οδηγούν προς performances / show της διασκέδασης, όπου οι Sisters εμφανίζονται.

 

 

Walter Giller — (εμφανίζεται ως «als Gast» /guest καλεσμένος).

   Ο Walter Giller κάνει μια σύντομη εμφάνιση «guest» εμφάνιση στην ταινία· πρόκειται για μικρότερο, περισσότερο cameo ρόλο που τυπικά χρησιμεύει στο να τονίσει την ατμόσφαιρα του περιβάλλοντος (εκδηλώσεις, πάρτι, κύκλοι γνωριμιών) γύρω απ’ τη Lu χωρίς να είναι καθοριστικός για την εξιχνίαση

 

 

Το μυθιστόρημα που βασίστηκε η ταινία

Curt Goetz, Die Tote von Beverly Hills: Satire auf einen Bestseller

Πρωτότυπος τίτλος + ελληνική μετάφραση: Die Tote von Beverly Hills («Η Νεκρή του Μπέβερλι Χιλς») — ο υπότιτλος Satire auf einen Bestseller: «Σάτιρα σε ένα best-seller».

Έτος πρώτης έκδοσης: 1951

 

 

Υπόθεση του μυθιστορήματος

    Το μυθιστόρημα ξεκινά με την ανακάλυψη του σώματος μιας νεαρής γυναίκας, της Lu, η οποία βρίσκεται νεκρή στο Μπέβερλι Χιλς χωρίς ρούχα.

   Η αιτία θανάτου δεν είναι άμεσα ξεκάθαρη, και ο ντετέκτιβ που αναλαμβάνει την υπόθεση βρίσκει το ημερολόγιο της Lu. Μέσα από το ημερολόγιο αποκαλύπτεται ότι η Lu είχε ζήσει μια ζωή με αρκετές ερωτικές σχέσεις, με ποικίλους άνδρες (καλλιτέχνες, show-biz, άλλες σχέσεις), ότι η προσωπικότητά της ήταν πολυδιάστατη και ότι υπήρχαν πλευρές που δεν είχαν φανεί δημόσια.

    Η αφήγηση συνδυάζει στοιχεία μυστήριου / ντετέκτιβ/έρευνας με σάτιρα, ενίοτε ειρωνική, ιδίως ως προς τον τρόπο που η κοινωνία αντιμετωπίζει τη νεότητα, τη διασημότητα, τη σεξουαλικότητα και το φαντασιακό της show-biz.

    Η λύση του μυστηρίου ξετυλίγεται σταδιακά, καθώς ανακαλύπτονται στοιχεία μέσα από τις διάφορες σχέσεις της Lu, τα ψέματα, τις έλξεις, τις προσδοκίες, και τις αντιφάσεις.

    Ο αναγνώστης/αναγνώστρια μαθαίνει ότι δεν ήταν μόνο οι εξωτερικές συνθήκες που οδήγησαν στο θάνατο (ή στο μυστήριο γύρω απ’ αυτό) αλλά και εσωτερικοί φόβοι, απωθημένα, κοινωνική πίεση, εμφάνιση/εικόνα, και μυστικά.

 

 

 

 

Ο πρωτότυπος τίτλος στα Γερμανικά :

Die Tote von Beverly Hills

Στα Αγγλικά: «Dead Woman from Beverly Hills”

Στα Ελληνικά: «Αίνιγμα στο Χόλυγουντ»

 

Έγχρωμον και ασπρόμαυρο.

Ασπρόμαυρο είναι το παρόν (η έρευνα για το φόνο)

Έγχρωμον είναι οι αναμνήσεις της Lu o παρελθόν)

Οι αναμνήσεις της έχουν γραφεί στο ημερολόγιό της, το οποίο όπως αναφέρεται στην ταινία, δεν είναι για να τις διαβάσει κάποιος, αλλά για τον ψυχίατρό της.  

Η ταινία στηρίζεται στις αναδρομές της ζωής της νεκρής Lu (την υποδύεται η Heidelinde Weis.)

 



Έτος παραγωγής /

1964 (παραγωγή του 1963 σε ορισμένα μέρη) / Δυτικογερμανική παραγωγή

Διάρκεια

περίπου 110 λεπτά

Γλώσσα

Γερμανικά

Κατηγορία / είδος

 θρίλερ με σατιρικά στοιχεία · βασισμένη σε μυθιστόρημα του Curt Goetz

Σκηνοθέτης

Michael Pfleghar

Παραγωγός

Hans Jürgen Pohland

Σεναριογράφοι

Curt Goetz (το μυθιστόρημα),

Peter Laregh, Hans Jürgen Pohland, Michael Pfleghar

Μουσική

Heinz Kiessling

Φωτογραφία

Ernst Wild

Πρωταγωνιστές

Heidelinde Weis ως Lu Sostlov,

Klausjürgen Wussow ως C. G.,

Horst Frank,

Wolfgang Neuss,

Alice & Ellen Kessler (οι δίδυμες Κέσλερ) κ.ά.

Τοποθεσίες γυρισμάτων

Beverly Hills, γύρω από το Λος Άντζελες, ερήμους κοντά στο Palm Springs, Las Vegas

Πρώτη προβολή

9 Απριλίου 1964 στο Μόναχο, κινηματογράφος Rathaus-Lichtspiele

Διακρίσεις / Φεστιβάλ

Συμμετοχή στις Διεθνείς Κινηματογραφικές Διοργανώσεις των Καννών 1964

 Βραβείο Bambi 1965 ως «καλλιτεχνικά αξιολογότερη γερμανική ταινία»

 

 

 

Kessler Sisters

φωτο: από trailer

 

 

 

Tiddy Sisters (Kessler Sisters)

φωτο: από την ταινία

 

 

 

Tiddy Sisters (Kessler Sisters)

φωτο: από την ταινία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΡΑΦΟΣ

eleftherografos.blogspot.com

[ ανάρτηση 30 Σεπτεμβρίου 2025 :  

Kessler Sisters

Bravo magazine Januar 1964

Die Tote von Beverly Hills 1964 film

Gallery of Stars

Καλλονές

Κινηματογραφικά ]

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης "Χριστιανική Τέχνη 18ος-20ος αιώνας" Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2025 Εικαστικά Πολιτιστικά

  Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης « Χριστιανική Τέχνη 18 ος – 20 ος αιώνας » Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2025 Εικαστικά Πολιτιστικά       ...